2010. május 14., péntek

Új történet

Május 22-én, szombaton fogom indítani az új történetemet A szerencse lánya címmel egy másik oldalon (http://aszerencselanya.blogspot.com/). Egyelőre nem árulok el semmit róla, hadd legyen meglepetés! ;)

Ami pedig ezt az oldalt illeti, nos, a többség szívesen olvasna egy új történetet Pire szigetéről. Amint már céloztam rá, szerencsére tele vagyok ötletekkel, úgyhogy ez is folyamatban van már, de még nem tudom, mikor kerül fel az oldalra. Nemsokára, ígérem, de pontos dátumot még nem tudok mondani.

Sokan szeretnétek hosszabb-rövidebb történeteket, novellákat és írással kapcsolatos dolgokat is olvasni itt, így ezek is helyet kapnak majd az oldalon. Én úgy látom, erre a három opcióra volt a legnagyobb kereslet a szavazás során, tehát ezek kerülnek fel majd ide a jövőben :)

Sajnos azonban rossz hírem is van: sokkal kevesebb időm jut mostanában az írásra, ráadásul tudjátok, hogy a Floralia már egy kész, lezárt történet volt az oldal indulásakor, az újakat azonban még csak most írom, így nem tudom garantálni, hogy olyan gyakorisággal tudom majd frissíteni az oldalakat, mint ahogyan eddig (na jó, nem a Floralia utolsó részeinél, hanem előtte) megszokhattátok. Valószínűleg rendszertelenül hozom majd az új fejezeteket, attól függően, hogy éppen mennyi időt tudok szorítani rájuk. Nagyon sajnálom, legszívesebben egész nap ezeket a történeteket írnám, de még nem tartok ott, hogy megtehetném... ;)

2 megjegyzés:

  1. Kedves Freya!
    A másik oldalt már tegnapelőtt megtaláltam, be is jelentkeztem követőként, ki is teszem a cafekatarinára, és alig várom, hogy olvashassam az új történetet.
    Nagyon örülök annak, hogy a Floralia-blogod is megmarad. Kifejezetten jó ötletnek tartom, hogy az írással kapcsolatos dolgokat is felteszel majd ide. Szerintem is szükség lenne egy olyan oldalra, ahol a blogírók valódi párbeszédet folytatnak egymással, hiszen olyan sok tehetséges fiatal - és néhány kevésbé fiatal - író van, és miért ne lehetne ez a Te oldalad, ahová olyan sokan annyira szívesen járnak? El tudnám képzelni azt is, hogy egy blogon keresztül valódi emberi kapcsolatok, akár barátságok köttessenek, miért is ne?
    Szóval: Freya, bármit csinálsz is, örömmel olvaslak majd.
    Üdvözlettel:
    Katarina

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépen köszönöm, Katarina :)
    Szerintem is hasznos lenne egy ilyen oldal, bízom benne, hogy sokakat érdekel majd a téma, amihez javaslatokat természetesen mindig nagyon szívesen fogadok! :)

    VálaszTörlés