2010. november 26., péntek

Karácsonyi pályázat

Ahogyan már többször céloztam rá, szeretném meghirdetni a nagy

KARÁCSONYI PÁLYÁZATOT

Mint a múltkor, ezúttal sincs konkrét cím, a lényeg, hogy a mű kapcsolódjon a karácsonyhoz! Hogy milyen módon jelenik meg a novellákban ez az ünnep, azt Rátok bízom, a témaválasztás csakis Tőletek függ. Az írások lehetnek viccesek, komolyak, romantikusak, drámaiak, meghatók vagy elgondolkodtatók - amilyenhez csak kedvetek van.

Az egyszerűség kedvéért most sem szabok külön jelentkezési és beadási határidőt, december 15-ig küldje el mindenki a címemre (kribol kukac hotmail pont com) az írását, aki részt kíván venni a pályázaton. Ha valaki már nagyban munkálkodik a művén, de szüksége lenne még pár napra, megbeszélhetjük azt is, mint a múltkor, most is tárgyalóképes vagyok ;) Persze nagyon örülök annak, ha valaki már most tudja, hogy írni fog a pályázatra, és jelezné nekem, hogy tudjam, számíthatok rá! És természetesen aki a múltkor indult, arra ezúttal is számítok ;) Na, nem kötelező, de annyira szép alkotásokat küldtetek, hogy szeretném, ha most is olvashatnék valamit Tőletek.

A pályázatokat Word-formátumban kérem beadni, a hosszra sem szabok határt, de kérlek Titeket, maradjatok az ésszerűség határain belül, nem kisregényeket várok!

Az eredményhirdetésre a jelenlegi terveim szerint karácsony előtt néhány nappal kerülne sor. Az elbírálásban (ha jól sejtem :) ) segítségemre lesz Ev. Az első helyezett jutalma a dicsőségen, és azon kívül, hogy a tél legjobb novellaírójává kiáltom ki, egy általam írt karácsonyi mű lesz.

Mindenkinek sok sikert kívánok, és bízom benne, hogy minél többen indultok, minél többetekhez látogat el az ihlet karácsonyi angyala, hadd legyen nehéz dolgunk a döntésnél, és hadd legyenek ezek a művek karácsonyi ajándékok magunktól magunknak! ;)

14 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Most éppen a regényemet írom, de elkezdtem gondolkodni valamilyen pályázaton. Most látom, hogy itt indul egy, és ha sikerül időt szorítanom egy novellára, megírom, és elküldöm Neked! :) :)

    VálaszTörlés
  2. Szia
    Én is jelentkeznék erre a pályázatra:) AMint kész vagyok küldöm is :)
    Üdv.
    Bonnie

    VálaszTörlés
  3. Sziasztok!
    Nagyon örülök Nektek :)
    Artair, bízom benne, hogy jut rá időd ;)
    Bonnie, alig várom ;)

    VálaszTörlés
  4. Szia! :)
    Megvan a történet első sora (:D), és bár most úgy érzem kicsit írói válságban vagyok, szerintem írni fogok ide :P

    VálaszTörlés
  5. Jutott rá időm! :D Már most! :D (Noha valami mást kellett volna csinálnom, de az nem volt ilyen fontos. :D)

    Szóval elküldtem a címedre! :) Remélem tetszeni fog!

    VálaszTörlés
  6. Ó, Ab, ennek nagyon-nagyon örülök! Kíváncsian várom :)

    Artair, köszönöm, megkaptam ;) Te vagy az első :)

    VálaszTörlés
  7. Nekem is már készen van, de még finomítgatom :) De szerintem nemsoká én is elküldöm :)

    VálaszTörlés
  8. Nekem is lett egy történetem, pedig azt hittem nem lesz időm rá. Még ülök rajta, aztán megy. :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon örülök neki! :) Csak összejön akkor ismét egy pár gyönyörű alkotás ;)

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Én is elküldtem a történetet:)

    VálaszTörlés
  11. Köszi, megkaptam és válaszoltam is ;)

    VálaszTörlés
  12. Hello!
    Én is jelentkeznék, írtam neked emailt is.
    Írás alatt álla történet, igyekszem vele időben elkészülni!
    Annus

    VálaszTörlés
  13. Szia!
    Köszönöm, megkaptam a mailt, válaszoltam is ;)

    VálaszTörlés