2010. március 28., vasárnap

Díjak

Az elmúlt napokban újabb két díjjal lettem gazdagabb, ezekkel szeretnék most büszkélkedni egy kicsit :)




Természetesen ezúttal is jár néhány feladattal az elismerés:

1. Megköszönöd, akitől kaptad, és belinkeled!
Ezt a díjat A. J. Cryson-tól kaptam, nagyon köszönöm neki, igazán jólesik, hogy gondoltál rám!

2. Elküldöd azoknak, akik szerinted megérdemlik!
Az utóbbi időben már több írótársamat is kiemeltem, ez alkalommal azonban mindenkinek szeretném ajánlani ezt a díjat, aki írt, ír vagy írni fog egy történetet! Mindenki, aki valaha is megpróbálkozott az írással, megérdemli az elismerést :)

3. Értesíted őket az ajándékról!
Próbálom telepatikusan megüzenni mindenkinek ;)

4. Leírod, amiért szeretsz másoknak írni!
Talán önzőn hangzik, de nem csak mások miatt írok, hanem magam miatt is, mert úgy érzem, az írás az a tevékenység, amiben a leginkább kibontakozhatok. Egyike azon dolgoknak, amiket sosem unok meg, amik mindig tökéletesen kikapcsolnak és boldoggá tesznek. Az pedig, hogy esetleg másoknak is tetszik, amit írok, s örülnek, ha olvashatnak tőlem valamit, már csak hab a tortán! :)

5. Pár mondatban bemutatkozol a nagyvilágnak!
Címszavakban: ábrándos, vidám, nyitott, kreatív, édesszájú, büszke, kíváncsi és türelmetlen.







Íme, az ezzel a díjjal járó kötelezettségek:

1.) Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad (belinkelve a blogjukat)!
Ezt az elismerést Katarinának szeretném megköszönni, igazán hálás vagyok, amiért kitüntettél vele!

2.) Tedd ki a logót a blogodra!
Ezt fent láthatjátok ;)

3.) Írj magadról 7 dolgot!
- imádom a lusta reggeliket, amikor a kávé mellett elolvashatom a friss napilapot
- legszívesebben bejárnám a Brit-szigetek, Kanada, Új-Zéland és Skandinávia minden négyzetcentijét
- pár éve nagyon szerettem A gyűrűk urát, de Harry Potter valahogy sosem kötött le
- szerintem nincs jobb barátnős program, mint egy kávézós-sütizős-sétálós-vásárolgatós délelőtt
- menthetetlen álmodozó vagyok
- mindig vannak szavak, amiket túl gyakran használok, mostanában ilyen az igazából
- imádom, amikor írás közben olyan gyorsan pörög az agyam, hogy alig bírom leírni a gondolataimat


4.) Add tovább 7 embernek (ne felejtsd el linkelni a blogjukat)!
5.) Hagyj megjegyzést náluk, hogy tudjanak a díjazásról!
Itt megismételném, amit az előző díjnál mondtam ;)

2 megjegyzés: