2010. október 3., vasárnap

Pályázat?

Az elmúlt hetekben az jár a fejemben, hogy indítanék egy pályázatot. Tudtam, hogy előbb-utóbb muszáj lesz nekem is kipróbálnom! Még sok részletet tisztáznom kell magammal is, de szeretném tudni, érdekelne-e Benneteket a dolog? Akár csak olvasóként, akár íróként. Persze annak örülnék a legjobban, ha minél többen jelentkeznétek, hadd legyen minél nehezebb a dolgom! :)
Annak is nagyon örülnék, ha egy-két ember beszállna zsűrizni a beérkező műveket. Egész konkrétan egy olyan valakire is gondoltam, aki régóta hűséges olvasója és véleményezője a történeteimnek, és bár ő maga nem ír, de annál lelkesebben olvas :) Szóval aki magára ismer (és remélem, így van, de ha nem segítek: Ev, hallod? :D), gondolja át, lenne-e kedve és ideje segíteni nekem egy kicsit ;)
A többiek pedig azt, hogy szeretnének-e egy pályázatot ezen az oldalon! ;) Ezért egy szavazási lehetőséget is kitettem oldalra, remélem, egy kattintásra mindenkinek jut ideje :)

p.s. véleményeket még mindig szívesen várok A sziget foglya legutóbbi részéhez!

6 megjegyzés:

  1. Szívesen írnék, feltéve, ha jön az ihlet.
    Próbáltam a szavazót is, de 2x is levegőnek vette a kattintásomat... :(
    Mara

    VálaszTörlés
  2. De örülök!
    Annak meg még inkább, hogy itt vagy :)
    Én látom a szavazatodat, úgyhogy megvan ;)

    VálaszTörlés
  3. Kedves Freya, örömmel vennék részt egy általad kiírt pályázaton - kellően hosszú határidővel:-D

    VálaszTörlés
  4. Ennek örülök! Bár hosszú határidőt nem tudom, mennyire ígérhetek, mert valami aktuálisban gondolkodom ;)

    VálaszTörlés
  5. Kedves Freya! Én nagyon jó ötletnek tartom a pályázatot és mivel ilyen szépen kértél:D:$ nagyon szívesen segítek benne.És köszönöm h rám gondoltál.:D:$
    Ev

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm! :)
    Akkor mindjárt ki is írom ;)

    VálaszTörlés