2010. október 5., kedd

Pályázat

Úgy döntöttem, ezennel meghirdetem az első pályázatomat! A szokásoktól eltérően nem adok konkrét címet, csupán a témát szeretném kikötni, azt sem túl szigorúan. Szóval ez egy

ŐSZI PÁLYÁZAT

lenne, tehát arra kérek minden nevezni szándékozót, hogy valamilyen módon kötődjön a műve ehhez az évszakhoz. Különösen örülnék néhány Halloweenhez kapcsolódó műnek, ugyanis eredetileg ehhez az ünnephez szerettem volna kötni a kiírást. De hogy milyen módon jelenik meg a művekben az ősz és/vagy a Halloween, azt Rátok bízom, a témaválasztás csakis Tőletek függ.

Az egyszerűség kedvéért nem szabok külön jelentkezési és beadási határidőt, október 25-ig küldje el mindenki a címemre (kribol kukac hotmail pont com) az írását, aki részt kíván venni a pályázaton. Ha valaki már nagyban munkálkodik a művén, de szüksége lenne még pár napra, megbeszélhetjük azt is ;) Persze nagyon örülök annak, ha valaki már most tudja, hogy írni fog a pályázatra!

A pályázatokat Word-formátumban kérem beadni, a hosszra sem szabok határt, de kérlek Titeket, maradjatok az ésszerűség határain belül, nem kisregényeket várok!

Az eredményhirdetésre a jelenlegi terveim szerint Halloween napján, október 31-én kerülne sor. Az elbírálásban segítségemre lesz Ev. Az első helyezett jutalma a dicsőségen, és azon kívül, hogy az ősz legjobb novellaírójává kiáltom ki, egy általam írt őszi mű lesz.

Mindenkinek sok sikert, ihletet kívánok, és bízom benne, hogy minél többen indultok, hadd legyen nehéz dolgunk a döntésnél! ;)

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik a téma, meg minden :). Ha lesz időm, biztos írok rá, mert ötletem már van is egy-kettő.

    VálaszTörlés
  2. Ennek nagyon örülök, akkor remlélem, jut időd írásra! :)

    VálaszTörlés
  3. Oké, örömmel jelentkezem, talán a határidő is belefér.

    VálaszTörlés
  4. Hello!
    A minap elkezdett a fejemben megfogalmazódni egy történet, és reméltem, hogy ír ki épp valaki valami jó pályázatot!
    Bevallom őszintén eddig nem olvastalak téged, csak diana pályázatáról ismerlek, ahol nagyon szép pályaművet írtál:)
    Nem merem megígérni, hogy ezután olvaslak, mert az időm véges, de majd szétnézek.
    Ha sikerül össze hozni valami jó történetet, akkor beküldöm.
    Annus

    VálaszTörlés
  5. Szia Freya!

    Ugyan azt tudom mondani, mint amit Annus, azzal a különbséggel, hogy nekem még nincs ötletem, de észben tartom a pályázatot, és remélem lesz időm :)...

    Puszii
    hullócsillag

    VálaszTörlés
  6. Annus, hullócsillag, örülök, hogy felkeltette az érdeklődéseteket a pályázat! Nagyon remélem, hogy valóban lesz időtök írni, szívesen olvasnám az alkotásaitokat! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia Freya!
    Reméltem, hogy tudok indulni a pályázatodon, azt hittem, ma befejezem a történetet, de sajnos nem jutottam a végére. :-(
    Sajnálom, talán majd legközelebb. (Bár, éjfélig még van egy órám... :-S)

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Nagyon sajnálom :( De ha esetleg még dolgozol rajta, beszéljük meg, mikorra tudsz kész lenni, megvárom ;)

    VálaszTörlés