2012. október 30., kedd

Arcképek

Amint azt nyilván észrevettétek, sokakkal ellentétben én nem vagyok híve annak, hogy színészek, hírességek vagy névtelen emberek arcait "rendeljem" a történeteim szereplőihez, mert tetszik a gondolat, hogy mindenki fejében másként jelennek meg a főhősök, no meg a mellékszereplők. Ezen a szokásomon ezek után sem fogok változtatni, már csak azért sem, mert mindössze homályos képek élnek a fejemben a karaktereimről, nem igazán kötöm őket konkrét, valós emberekhez.
Viszont! Kíváncsi lennék arra, a Ti gondolataitokban kik "játsszák" az egyes szereplőket? Ki "alakítja" Joley-t, Nicket, meg a többieket? Esetleg Florát és Dennist? Már ha Nektek vannak ilyen elképzeléseitek. A legjelentéktelenebbnek tűnő szereplők is érdekelnek! 
Pusztán kíváncsiságból, ha van kedvetek megosztani :)

5 megjegyzés:

  1. Most komolyan nincs semmi ötletetek, vagy csak félénkek vagytok? :)

    VálaszTörlés
  2. Szia! :D Bocs, de én nem vagyok nagy képkeresgélő, így rám ne számíts. :D Pedig végülis jó ötlet :D De most ehhez nincs energiám, már nagyon lekötnek a karácsonyi előkészületek (habár még inkább fejben), de az is fárasztó ám! :D P. Porcica

    VálaszTörlés
  3. Jaja, annak van már itt az ideje, bár én még csak próbálok ráhangolódni. Pedig a hétvégén már advent :)
    Látom már amúgy, hogy ez nem fog összejönni, de sebaj, majd hozok valamikor új fejezetet, hátha az népszerűbb lesz :)

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Kicsit el vagyok havazva, bár az igazi hó még nem érkezett meg, ezért is nem jártam nálad. :)
    De most megjöttem. :D:D:D
    Nos, igazából én se szoktam nagyon kötni emberekhez annak a történetnek a szereplőit, amit éppen olvasok. Mert a fejemben lévő képhez, a szereplőkről ritkán találok méltó képeket. Nah ez kicsit kacifántosra sikerült, de remélem érted. :DDDD De, mindig vannak kivételek, amik erősítik a szabályt. :D
    Jelen esetben is van 2 szereplő, akiket meg tudok mutatni, hogy így képzelem el.
    Katie: (George elött ;)XDXD )
    http://metropolita.hu/wp-content/uploads/butterfly.jpg
    és Nick:
    http://www.womensconference.org/assets/Uploads/lopez306x306001.jpg
    Ev

    Ui.: Nekem már november közepe óta, abszolút karácsonyi hangulatom van...azóta karácsonyi filmeket nézek és dalokat dúdolok. Most már csak az első igazi hóesést várom. :D

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    De jó Neked, irigyellek a karácsonyi hangulatod miatt! Most már nekem is alakul, épp szabin vagyok, és sorra járom a karácsonyi vásárokat :) Úgyhogy már alakul a dolog ;)
    Köszi a képeket! Katie tetszik, én Nicket viszont szőkének képzeltem/írtam :) Na, és éppen ezért voltam kíváncsi az elképzeléseitekre, mert ahány ember, annyi kép - és pont ez benne az érdekes!

    VálaszTörlés