2014. október 11., szombat

Egy korszak vége... egy új kezdete

Kedves Mindenki!
Amint látjátok, az oldal megjelenése alapos átalakításon esett át. Igen, ez azt jelenti, hogy hamarosan olvashatjátok a következő történetet!
És ahogyan a fejlécen is láthatjátok, ennek címe Illúzió lesz. Annyit már most elárulhatok, hogy sok tekintetben más lesz ez a sztori, mint az eddigiek, alighanem érezhető lesz rajta, hogy A sziget foglya startja óta négy év telt el... Szinte hihetetlen, igaz? Szóval azóta sok minden változott, változtam én is.
Szeretnék még több részletet is elárulni a készülő történetről, de azt szeretném, ha minél nagyobb meglepetés lenne :) Viszont ha kérdés van, lehet, hogy tudok válaszolni ;)
És ha esetleg nem tetszik valami az új megjelenésen, azt is feltétlenül jelezzétek!

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nekem tetszik az új megjelenés, szeretem a kéket. :)
    Akkor ez is "szigetes" lesz, ugye? Egy teljesen új főszereplő lesz vagy valaki akit már ismerünk?
    Puszi, Porcica

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Örülök, hogy tetszik :)
    Ez is a szigeten lesz, de nem végig. Új szereplők lesznek, de talán egy-két régi ismerős is felbukkan ;)

    VálaszTörlés
  3. Szia! Nekem is tetszik a megjelenés és más nagyon várom! :) Sok sikert!
    Niki

    VálaszTörlés