2009. december 23., szerda

Karácsonyi különkiadás


Először is szeretnék Nektek nagyon-nagyon boldog karácsonyt kívánni és megköszönni mindenkinek, aki az elmúlt kábé másfél hónapban itt járt és olvasgatott :) Remélem, örömötöket leltétek a történetben, és fogjátok majd jövőre is ;)

És akkor íme, a várt meglepetés: a levél, amit Flora írt karácsonyra Katie-nek, természetesen még jóval a sorsdöntő nyár előtt ;)

Ehhez stílusosan ezt a zenét hoztam :)



Kedves Katie!

Boldog karácsonyt! :)
Képzeld, nálunk havazik! Úgy tűnik, fehér karácsonyunk lesz az idén, amiért igazán hálás vagyok, mert ezen a piszkos, büdös nagyvároson csak javíthat a friss hó. Nálatok viszont megint nem lesz hó, ugye? Ott szinte sosincs. Kár. Azt hiszem, ez az egy hiányozni fog majd, ha végre Pire-ra költözök. Nem, így jobban belegondolva ez sem fog hiányozni. Csak mehetnék már!

Tehát, mint mondtam, boldog karácsonyt! Szerettem volna elkészíteni az ünnepre Mrs. MacIntyre karácsonyi pudingját, de sehogy sem bírom kiolvasni a kézírását. Neked persze biztos megy, annyira tudtam, hogy akár vissza is fordulhattam volna, amikor legutóbb otthon felejtettem a noteszemet, amikor meglátogattam! Te bezzeg már meg is csináltad, ugye? Úgy megkóstolnám!

Idén is lemész Bob-hoz ünnepelni? Buta kérdés volt, elismerem, hát persze, hogy lemész. Bárcsak ott lehetnék veletek én is! Ahogy így elképzelem... szól a zene, pattog a tűz a kandallóban, isszátok a forralt bort (na jó, tudom én, whiskyt meg sört), végigkóstoljátok a süteményeket, amiket mindenki hozott, meg az édességeket, amiket Mr. Thompson nem tudott eladni karácsonyig, de hamarosan úgyis lejárnak, úgyhogy elhozta... nagy beszélgetések, még nagyobb nevetések. Annyira hiányzik Pire!

Az én karácsonyom megint a szokásos lesz. Semmi extra. Nemrég jött ki Dennis Lleyton egy filmje DVD-n, biztos megint mindenkitől azt fogom kapni. Mint tavaly a Loch Fionn lovagjait. Azóta is ott sorakozik hét, teljesen egyforma példány a polcomon. Beoszthatom őket a hét minden napjára. Ennyire kiismerhető lennék? Ne, erre inkább ne is válaszolj.

Pedig Dennis Lleyton nem is érdekel. Ezt te tudod a legjobban, már a nyár végén is mondtam neked, és még mindig tartom magam hozzá. Nagyon jóképű, sőt szexi és tagadhatatlanul tehetséges színész (nem értem, miért nem vágnak már hozzá egy Oscart? Igazán megérdemelné, nem? Nincs ezeknek szemük?), de nem fogok utána szaladgálni, mint egy csitri. Úgysem venné észre... :( Az, hogy a legutóbbi filmjére egy héten át minden nap beültem a moziba, még teljesen normális, nem? Szerintem még az sem gáz, hogy pár hete egy barátnőmmel megint elmentünk a premierjére tülekedni a tömegben. És képzeld, ezúttal már az ötödik sorig jutottunk! Még néhány ilyen premier, és végre odeférkőzhetek közvetlenül a kordon mellé, hogy nekem is jusson egy autogram. És hogy anélkül láthassam őt, hogy lábujjhegyre kellene állnom. Talán ha beiratkoznék kickboxra, az gyorsítana a dolgon... esetleg már a következő premieren is összejönne az az aláírás ;)

Szóval láthatod, itt minden a megszokott. Vagyis totál unalom. Annyira várom már, hogy nyár legyen, és megint mehessek hozzád! Ugye nem adtad ki a szobámat valakinek? ;)

Sok puszi:
Flora

7 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon aranyos lett!:) Jópofa! Tényleg!
    DE!:D
    Szánj már meg minket egy kis szösszenettel:P (lefordítva: egy baromira hosszú részért esedezünk előtted, így karácsonykor, főként, hogy nem is tudod, mikor lesz a következő fejezet.)
    Hagynál minket, hű olvasóidat szenvedni???? *boci szemek, egy kis könnyel fűszerezve*

    VálaszTörlés
  2. Hát ez téll ari lett:):)Mondjuk én arra is kiváncsi lennék hogy erre mit válaszolt Katie.:)De teljes mértékben Ritának van igaza.Könyörgüünk a köviééért.(nagy kiskutyaszemek)lécci lécciiiiiiii lécciiii lécciiii
    Ev

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Csatlakozom az előttem szólókhoz :) Én is nagyon-nagyon szívesen olvasnám, hogy hogyan alakul tovább a páros kapcsolata :)De ez a levél is abszolút aranyos lett :)

    Kellemes karácsonyi ünnepeket :)

    Puszi

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok!

    Sajnos egyáltalán nem tudtam géphez, nethez jutni mióta felraktam ezt a részt, nagyon sajnálom! Remélem, még nem késő új részt hozni ;) valamit ma még felteszek, jó? :)

    VálaszTörlés